Bijna, bijnaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Irina - WaarBenJij.nu Bijna, bijnaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Irina - WaarBenJij.nu

Bijna, bijnaa

Door: Irina

Blijf op de hoogte en volg Irina

16 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Ik zit in het vliegtuig, maar moet een heel snelle overstap halen. Een vriendin en ik moeten daarom snel een stuk op de fiets. Overstap gehaald, maar in het vliegtuig begint er ineens iemand te zingen… heel het vliegtuig begint mee te doen...
Oke, dit was een droom. Mijn dromen nemen de laatste tijd bizarre vormen aan, maar hebben bijna allemaal iets te maken met m'n reis naar Nepal!

Het is vandaag nog maar 4 dagen. Het meeste is geregeld: visum (check), vaccinaties (check), reisverzekering (check) en een grote hoop spullen op m'n kamer die in één tas moeten passen (check).
Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook wel erg spannend: ik ben nog nooit alleen op reis geweest!

M'n reis gaat er als volgt uit zien: zondag vlieg ik naar Nepal met een tussenstop in Turkije. Maandagochtend ben ik in Kathmandu en word ik opgehaald door een taxiservice en naar m'n hotel gebracht. In dit hotel slaap ik 2 nachten, waarna ik met een busreis van 8 uur naar Pokhara ga, de stad waar ik 5 weken verblijf. Ik slaap hier in een gastgezin en help in een weeshuisje en een daarbij behorende school. In de weekenden ben ik vrij. Na 5 weken komt Dennis naar Nepal en gaan we samen nog een stukje van Nepal bekijken.

Als het goed is zijn er in Kathmandu en Pokhara internetcafés, van waaruit ik het volgende reisverslag hoop te schrijven!
Ik ben heel erg benieuwd wat me te wachten staat…

  • 16 April 2014 - 21:05

    Sietske:

    Heej irina,

    Nu al een superleuk verhaal, ik kijk nu al uit naar je verhalen van alles wat je daar gaat meemaken. Goede reis maandag. Xxx

  • 16 April 2014 - 22:08

    Ellen:

    Spannend!!

  • 16 April 2014 - 23:05

    Elly:

    Ha irina, Jouw dromen zijn wel heel bijzonder zie ik! Leuk dat je nu al bent begonnen met je reisverslag!
    Ik kijk er straks vast heel erg naar uit! :-)

    Liefs, Elly

  • 17 April 2014 - 14:28

    Geerke:

    Dit gaat alleen maar heel erg goed komen! zegt je droom ook, ben benieuwd naar die overstap in het echt ;)

  • 17 April 2014 - 20:01

    Oma:

    Hoi Irina ik vind het ook spannend!!!ik hoop dat het een hele leuke tijd word!
    Kus,Oma

  • 21 April 2014 - 13:31

    Tamara:

    Lieve Irien,
    Als het goed is, heb je nu al het vliegen al overleefd! Heel veel plezier daar in het verre Nepal!
    Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irina

Op 20 april vertrek ik voor 6 weken naar Nepal. Graag houd ik iedereen in Nederland een beetje op de hoogte van mijn avonturen daar!

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 8018

Voorgaande reizen:

20 April 2014 - 01 Juni 2014

Nepal

Landen bezocht: